۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۸

عسکری در گفتگو با مهر:

نیمه دوم خرداد به اردو می رویم/ تا پایان تیر برنامه ای نداریم

نیمه دوم خرداد به اردو می رویم/ تا پایان تیر برنامه ای نداریم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به شرایط موجود در جهان امکان تشکیل اردوهای آماده سازی وجود ندارد ، ولی در تلاشیم از نیمه دوم خردادماه تمرینات را آغاز کنیم.

فریبرز عسکری در پایان جلسه با رئیس فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بر اساس آخرین نامه فدراسیون جهانی تا ۱۲ خردادماه کلیه مسابقات و برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده و اگر تا آن زمان شرایط عادی و برنامه‌ای از سوی WT اعلام شود تاریخ آن قبل از پایان تیرماه نخواهد بود و ما حداقل ۴۰ روز زمان داریم تا نفرات خود را آماده حضور در تورنمنت‌ها کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم مردان فقط رقابتهای قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، پس از بازگشت نفرات به اردو و مشخص شدن تاریخ و مکان برگزاری، فرصت کافی داریم تا با آمادگی مناسب به دیدار رقبای آسیایی برویم. قبل از آن نیز احتمالاً چند تورنمنت را پیش رو خواهیم داشت که برای آماده سازی نفرات خود برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: در این مدت تمرینات اعضای تیم ملی را رصد می‌کنیم. ولی واقعیت این است که سلامت ملی پوشان بیش از هر چیزی در اولویت است. در این خصوص نیز تابع وزارت ورزش و ستاد کرونا هستیم و در صورتی که مجوز شروع تمرینات صادر شود، تکواندوکاران به اردو دعوت می‌شوند.

عسکری در پایان ضن آرزوی سلامتی برای همه مردم جهان و تشکر از مدافعان سلامت ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

کد خبر 4904366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha