۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲

سرپرست فرمانداری شهرضا:

امام خمینی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگو به دنیا معرفی کرد

امام خمینی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگو به دنیا معرفی کرد

شهرضا- سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب بیان داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات بی بدیل خود در همگرایی گروه‌های مختلف مردمی و سیاسی و ایجاد نهادهای مختلف به ویژه تاکید بر مردم سالاری در تعیین سرنوشت کشور، در بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی داشتند.

سرپرست فرمانداری شهرضا ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است.

اسدی اظهار داشت: از دیگر برکات وجودی امام راحل پرورش فرزندان انقلابی بود که هر یک برگ زرین را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند، فرزندانی چون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و خاصه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که پس از رحلت امام راحل، به حق جانشین شایسته ایشان در تداوم و عظمت انقلاب اسلامی بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: در سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۴۲، مردم ایران با حضور در مراسم‌های مختلف بار دیگر از آرمان‌های امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام را پاس خواهنتد داشت.

کد خبر 4940454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha