۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۹

در آستانه دیدار فردا برابر نود ارومیه؛

آمار کرونایی های فجر سپاسی به عدد ۱۶ رسید

آمار کرونایی های فجر سپاسی به عدد ۱۶ رسید

شیراز -مدیرعامل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز از ابتلای ۱۲ عضو دیگر این تیم به ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان این تیم به ١۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه با مثبت شدن آزمایش کرونای چهار عضو باشگاه فجرسپاسی شیراز، مدیران این باشگاه ناچار به انجام آزمایش برای این شدند که عصر امروز جمعه پاسخ آزمایش ۱۲ عضو دیگر از جمله چند بازیکن و پزشک تیم هم مثبت اعلام شد.

عبدالرسول فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه ۱۲ نفر دیگر باشگاه به بیماری کرونا مبتلا شدند تا در آستانه دیدار فردا مقابل نود ارومیه به مشکل برخورد کنیم.

مدیرعامل تیم فجر با بیان اینکه ممکن است آمار کرونایی‌ها فجر با مشخص شدن جواب آزمایش نفرات باقیمانده بیشتر شود گفت: در تماس با سازمان لیگ هستیم تا دیدار فردا را که میزبان هستیم لغو کنند و به تعویق بیندازند در غیر این صورت مجبور هستیم با نفرات تیم جوانان به میدان برویم.

کد خبر 4982006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
      0 0
      تمام دنیا محدودیت های سخت گذاشتند بجز ایران معلومه که بیچاره ها کرونا میگیرند وقتی نمیتونند تو زمین فاصله اجتماعی رو رعایت کنند به خدا گناه دارند جانشان مهمتر از فوتبال هست خوب لیگ رو تعطیل کنید
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
      0 0
      تمامی ورزش های جهانی بخاطر خطری که کرونا در بدن ورزشکاران به قیمت جانشان دارد تعطیل شدند الا این لیگ فوتبال مگر تافته جدا بافته اند ویروس ایا تشخیص میده اینها فوتبالی هستند و رهایشان می‌کند؟