۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبر داد؛

مشارکت هنرمندان اردبیل در مبارزه با کرونا

مشارکت هنرمندان اردبیل در مبارزه با کرونا

اردبیل- رئیس حوزه هنری استان اردبیل از آغاز «پویش هنرمندان اردبیل در مبارزه با کرونا» در راستای کمک به مدافعان سلامت و کاهش حجم کاری آنان در استان اردبیل خبر داد.

امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با طرح پویش هنرمندان اردبیل در مبارزه با کرونا عنوان کرد: با توجه به شیوع دوباره کرونا و شدت یافتن آمار ابتلاء به کرونا در استان و پیرو دعوت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان از اقشار فرهیخته و هنرمندان برای کمک به مدافعان سلامت طرح «پویش هنرمندان اردبیل در مبارزه با کرونا» شروع شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از تجمعات و رعایت بهداشت فردی و ضدعفونی دست از جمله اولویت‌های بهداشتی است که هنرمندان، مردم را به رعایت آنها دعوت خواهند کرد.

رجبی در خصوص اقدامات حوزه هنری استان اردبیل در مقابله با کرونا بیان کرد: حوزه هنری استان اردبیل از زمان شیوع کرونا فعالیت‌های خود را به طور گسترده ای شروع کرده از جمله این کارها می‌توان به برگزاری نخستین محفل طنز مجازی سارماشیق با موضوع کرونا، تولید پوستر و کاریکاتور، برگزاری مسابقه ملی نقاشی کودک کرونا، تولید و ضبط اشعار شاعران اردبیلی و مشارکت در جشنواره همدلی و سلامت فیلم و فیلم‌نامه نویسی اشاره کرد.

وی ادامه داد: هنرمندان همچنان که در مواقع لزوم و مورد نیاز مردم به صحنه آمده و کار خود را به خوبی انجام داده اند در این بلای بزرگ که کل جهانیان را درگیر کرده است نیز وظیفه سنگینی در آگاهی سازی و ترغیب مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

کد خبر 4983065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha