۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

دکه نشریات؛

هزارمین شماره هفته‌نامه دوچرخه منتشر شد

هزارمین شماره هفته‌نامه دوچرخه منتشر شد

هزارمین شماره هفته‌نامه دوچرخه منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هزارمین شماره هفته‌نامه‌ دوچرخه امروز پنجشنبه ۹ مرداد منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

هفته‌نامه دوچرخه، ضمیمه‌ نوجوانان روزنامه‌ همشهری، کار خود را از ۱۵ دی‌ ۱۳۷۹ با سردبیری فریدون عموزاده خلیلی آغاز کرد و هرپنج‌شنبه همراه روزنامه‌ همشهری در ایران توزیع می‌شود. سردبیر فعلی این‌مجله فریبا خانی است.

هفته‌نامه دوچرخه طی ۲۰ سال، علاوه بر فعالیت رسانه‌ای برای نوجوانان، آموزش و حمایت از نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن را هم دنبال کرده و ۱۳ دوره‌ خبرنگار افتخاری برگزار کرده است. ۲۵۳۹ نوجوان از سراسر ایران در این‌دوره‌ها از طرف دوچرخه، کارت خبرنگار افتخاری دریافت کردند و آثارشان در دوچرخه منتشر شد. حالا بسیاری از آن‌ها به جمع نویسندگان، شاعران، تصویرگران، عکاسان و روزنامه‌نگاران بزرگسال ایران پیوسته‌اند و برخی‌شان هم از اعضای تحریریه‌ امروز دوچرخه‌اند.

این‌ضمیمه نیز مانند همه مطبوعات ایران در یکی دو سال اخیر با بحران کاغذ و هزینه‌های چاپ دست و پنجه نرم کرده و حتی چند هفته از انتشار باز ماند و مدتی نیز به صورت نشریه‌ الکترونیک منتشر شد.

حالا نزدیک یک‌سال است که نسخه چاپی آن نسبت به گذشته کمتر شده و به‌صورت هشت صفحه‌ای منتشر می‌شود. اما شماره جدید این‌مجله که هزارمین شماره آن محسوب می‌شود، در قالب یک‌ویژه‌نامه ۱۶ صفحه‌ای منتشر شده است.

کد خبر 4987040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha