۸ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۱۷

عزیزی در گفتگو با مهر:

کمیسیون امنیت ملی طرح‌هایی برای مقابله با آمریکا دارد

کمیسیون امنیت ملی طرح‌هایی برای مقابله با آمریکا دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت:کمیسیون امنیت ملی طرح هایی رابرای مقابله با آمریکا تهیه کرده و در حال حاضر این طرح‌ها در دست بررسی است وبه محض اینکه نهایی شود، آن را به هیات رئیسه ارائه می کنیم.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برنامه‌هایی برای مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا دارد، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون طرح‌هایی را برای مقابله با آمریکا تهیه کرده و در حال حاضر این طرح‌ها در دست بررسی است و به محض اینکه نهایی شود، آن را به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم باید در عرصه بین الملل فعالانه عمل کنیم و بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رویکردی جامع و قاطع همه تحولات را رصد و متناسب با این تحولات موضع گیری می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلم این است که جمهوری اسلامی ایران همیشه خالق شرایط بوده و تحت هیچ شرایطی در میدانی که دیگران برای ما می‌سازند، بازی نمی‌کند و مخلوق شرایط دیگر کشورها نمی‌شود.

عزیزی اظهار داشت: در عرصه بین الملل باید با دیپلماسی قوی و فعال جلوی اقدامات کشورهایی چون آمریکا را بگیریم و اجازه ندهیم آنان با سیاست‌هایی چون تحریم کشورمان را تحت فشار قرار دهند.

وی یادآور شد: مخالفت شورای امنیت با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران نشان داد ما فرصت‌های بسیاری در عرصه بین الملل داریم و اگر رویکرد فعالی داشته باشیم، دشمنان نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند و باید همیشه از این ظرفیت برای آینده ایران اسلامی و منطقه استفاده کرد.

کد خبر 5009222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha