۲۷ خرداد ۱۳۸۶، ۱۳:۴۱

آیت‌الله یزدی :

آیت‌الله لنکرانی ارادت خاصی به حضرت فاطمه(س) داشت

آیت‌الله لنکرانی ارادت خاصی به حضرت فاطمه(س) داشت

قم - خبرگزاری مهر : آیت‌الله یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت : مهم ترین دلیل رحلت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در ایام فاطمیه این است که ایشان ارادت خاصی به حضرت فاطمه(س) داشت.

آیت‌الله محمد یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم ، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی ، ‌ایشان را یکی از ارکان اصلی حوزه و جامعه مدرسین برشمرد و تصریح کرد : خدمات ارزنده‌ این عالم جلیل‌القدر بر کسی پوشیده نیست و فقدان این مرجع تقلید شکاف بزرگی در حوزه‌ علمیه ایجاد می‌کند.

وی تلاش آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در ایجاد مرکز تخصصی فقه اهل بیت و چاپ آثار علمی ارزشمند برای جهان اسلام را قابل تقدیر دانست.

آیت‌الله یزدی رحلت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) رانشان از ارادت ایشان به ائمه اهل بیت دانست و افزود : بهترین دلیل رحلت این عالم فرزانه در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزاری مراسم روضه خوانی در بیت آن بزرگوار است.

وی ادامه داد : قبل از اعلام مرجعیت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی نیز در بیت سابق آن مرجع تقلید مراسم روضه‌خوانی برگزار می‌شد که ایشان علاقه و ارادت خاصی به حضرت فاطمه(س) داشت و حتی در ایام فاطمیه درس ایشان تعطیل می‌شد.

آیت‌الله یزدی تاکید کرد : مراسم روضه بیت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در فضایی خالصانه برگزار می‌شد و حضور شخصیت‌های بزرگ در آن مراسم به راحتی امکان پذیر بود.

کد خبر 503554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha