۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸

طی روزهای آتی صورت می‌گیرد

بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات خراسان شمالی/دمای هوا کاهش می‌یابد

بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات خراسان شمالی/دمای هوا کاهش می‌یابد

بجنورد- سرپرست اداره هواشناسی کاربردی خراسان شمالی از کاهش ۷ درجه ای دما از روز دوشنبه خبر داد و گفت: طی این مدت در ارتفاعات استان شاهد بارش برف و مه آلودگی خواهیم بود.

علیرضا گلرخ در گفتگو با مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد فردا و پس فردا به صورت نسبی دمای هوا در استان افزایش می‌یابد اما با آغاز روز دوشنبه باری دیگر حدود ۷ درجه سانتیگراد دمای هوا با کاهش رو به رو خواهد شد.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی ادامه داد: طی این مدت در ارتفاعات استان شاهد بارش برف و مه آلودگی خواهیم بود و در سطوح پایین‌تر بارش‌ها به صورت باران خواهد بود.

وی از احتمال آب گرفتگی معابر خبر داد و افزود: رعد و برق و در برخی مواقع باد شدید از دیگر شرایط جوی استان طی چند روز آینده است.

گلرخ در ادامه با تاکید بر لزوم تنظیم دمای گلخانه، مراکز نگهداری دام و طیور، گفت: عایق بندی کندوها و پیشگیری از ورود روان آب‌ها به محل نگهداری دام نباید فراموش شود.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: رانندگان گرامی نیز ضمن حفظ سرعت مطمئنه در شرایط جوی غیر متعادل، نسبت به روشن نگه داشتن چراغ‌های وسیله نقلیه خود در مه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 5082821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha