استاندار سیستان و بلوچستان:

مولفه‌های توسعه با اجرای طرح رزاق در مرز تقویت می شود

مولفه‌های توسعه با اجرای طرح رزاق در مرز تقویت می شود

زاهدان- استاندار سیستان وبلوچستان گفت: بااجرای طرح رزاق یکسری از معضلات رفع و برخی حوزه‌ها مانند آموزش وبهداشت با نگاه توسعه‌ای خاص خود و مباحث مربوط به حوزه زیر ساخت‌های امنیت تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح رزاق اظهار داشت: این طرح، صرفاً فروش سوخت در مرز نیست بلکه باعث ساماندهی بسیاری از مباحث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انجام طرح رزاق حتماً باید همه پای کار باشند افزود: روزی که این طرح تهیه شده بود به جهت نبود یک صدای واحد، تصویب نمی‌شد اما زمانی که یک صدایی به وجود آمد مجموعه سیاسی، امنیتی و اقتصادی در کنار هم قرار گرفته و این مصوبه شکل گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با گفت‌وگو و گفتمان‌های صورت گرفته از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، مقامات پاکستانی هم این طرح را پذیرفتند.

موهبتی گفت: هم‌اینک در سیستان و بلوچستان کسی مخالف اجرای طرح رزاق نیست اما در شیوه اجرا ممکن است عده‌ای نکته نظراتی داشته باشند که سعی برای رسیدن به اجماع وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی آن در سیستم طرح رزاق بیان کرد: باید نیروی انتظامی و یگان‌های کنترل‌کننده مبادی ورودی استان، قاچاق سوخت را به طور جد کنترل کنند و هزینه قاچاق سوخت بالا برود.

کد خبر 5106488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha