۱۴ دی ۱۳۹۹، ۸:۴۵

استاندارزنجان:

محور مقاومت برای شکست توطئه های آمریکا مصمم تر شده است

محور مقاومت برای شکست توطئه های آمریکا مصمم تر شده است

زنجان-استاندار زنجان گفت:  امروز محور مقاومت مصمم تر و پرتوان‌تر از گذشته برای شکست توطئه های آمریکایی و صهیونیستی آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۱۰۳ شهید ادارات استان در محل استانداری زنجان گفت: شهادت سردار، زخم عمیقی بر دل ملت ایران و محور مقاومت گذاشته است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار مقاومت موجی از کینه دائمی علیه آمریکا موجب شده است، اظهار کرد: دشمنان با ترور شهید سلیمانی ضعف و ناتوانی خود را نشان دادند.

استاندار زنجان گفت: امروز محور مقاومت مصمم تر و پرتوان از گذشته برای شکست توطئه های آمریکایی و صهیونیستی آماده است.

حقیقی با بیان اینکه آمریکا همواره به عنوان مروج ترور و خشونت در جهان و منطقه خاورمیانه مطرح بوده است، به راه انداختن جنگ های متعدد را توسط دولت آمریکا یادآور شد و گفت: ایجاد و تجهیز گروه های تروریستی همانند داعش در منطقه خاورمیانه تنها بخشی از اقدامات آمریکا در ایجاد ناامنی در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی و همرزمانش، ادعای دروغ خود را در مبارزه با داعش به اثبات رساند، افزود: سردار سلیمانی با درایت و فداکاری خود، شکست های پی در پی را برای داعش و حامیان این گروه تروریستی تحمیل کرده بود.

استاندار زنجان به حمله نظامی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها درک کرده‌اند که اگر خطایی بکنند، حتماً در قبال آن پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد و امروز آمریکا هیچ برگ برنده‌ای در منطقه ندارد و باید پای کثیفش را از منطقه خارج کند.

حقیقی با بیان اینکه حاکمان امروز آمریکا، بی حیثیت ترین، بی آبروترین و ضعیف‌ترین حاکمان تاریخ این کشور هستند، ابراز داشت: امروز محور مقاومت برای ایستادگی در برابر توطئه‌های آمریکا، بیش از هر زمان دیگری آماده‌تر است.

وی با بیان اینکه توهم آمریکایی‌ها باعث شده تا از واقعیت دور باشند و واقعیت جمهوری اسلامی را بعد از ۴۲ سال هنوز درک نکنند، ابراز کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، نشان داد سپاهیان رشید اسلام و محور مقاومت پشتوانه عظیم مردمی دارند.

حقیقی با اینکه سرانه تخت بیمارستانی آمریکا هشت برابر ایران و دو برابر اروپا است، گفت: شمار مبتلایان و و مرگ و میر کرونا در آمریکا بیشتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدام جنایت بار آمریکا در ترور سردار سلیمانی مصداق تروریسم دولتی و ناقض قوانین بین المللی بود، تصریح کرد: در اثر محاسبات اشتباه، آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با انجام ارتکاب چنین جنایتی، شانس توافق با ایران بیشتر می‌شود.

حقیقی گفت: ترامپ درصدد این است تا با انواع فشارها و تحریم‌ها برعلیه ملت ایران وحدت ملت ایران را به هم بزنند ولی هرگز موفق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید راه و هدف سردار دل‌ها قاسم سلیمانی به جوانان در جامعه به خوبی بیان شود، یادآورشد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، باطل بودن افکار آمریکایی‌ها را ثابت کرد و نشان داد که یاد سلیمانی همیشه ماندگار است.

کد خبر 5111307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha