۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۴۲

زارع مطرح کرد؛

طرح‌های فصلی فروش کتاب ترویج فرهنگ کتابخوانی را موجب می‌شود

طرح‌های فصلی فروش کتاب ترویج فرهنگ کتابخوانی را موجب می‌شود

مدیر کتابفروشی انتشارات شایسته گفت: یکی از اهداف برگزار کنندگان طرح‌های فصلی فروش کتاب ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی است که این‌نتیجه از اجرای این‌طرح حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زارع مدیر کتابفروشی «انتشارات شایسته» در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی درباره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت کتاب برگزاری چنین طرح‌هایی مفید است و مردم نیز از طرح زمستانه کتاب نیز همانند سایر طرح‌هایی که در دوره‌های پیشین برگزار شد استقبال می‌کنند.

وی افزود: یکی از اهداف برگزار کنندگان طرح‌های فصلی فروش کتاب ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی است و باید در کنار طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها از روش‌های مختلف این هدف را تحقق بخشید.

این‌کتابفروش با اشاره به اینکه افزایش اعتبار کتابفروشی‌ها و مخاطبان امری ضروری است، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب)، دست‌اندرکاران مربوطه به نظرات دیگران نیز توجه کنند و در پی رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود باشند.

طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند آغاز و تا شانزدهم اسفند (۱۳۹۹) در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5159651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha