۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱

امام جمعه پردیس:

ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است

ولایت پذیری هدف اصلی  بعثت انبیا است

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی امانت نسل پیشین در نزد ما است و ما باید از منابع طبیعی محافظت کنیم و به بهترین شکل به نسل‌های آینده تحویل بدهیم چرا که منابع طبیعی و محیط زیست از ثروت‌ها ی الهی است.

حسینی ضمن تبریک به مناسبت بعثت پیامبر در روز ۱۹ اسفند برابر با ۲۵ ماه رجب، گفت: ولایت پذیری هدف اصلی بعثت انبیا می‌باشد و بعثت موضوع مهم و سرنوشت ساز برای جهان اسلام و جامعه انسانیت محسوب می‌شود.

امام جمعه پردیس در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو عنوان داشت: همه ما موظف هستیم که جوانان متعهد، متخصص و حزب الهی را برای خدمت به مردم انتخاب و حمایت کنیم و دشمن در مرحله اول به دنبال عدم برگزاری انتخابات در کشور بوده و در این مرحله به دنبال آن است تا افراد همسو با خود را در جایگاه‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار دهد.

وی در خصوص اهمیت درختکاری و منابع طبیعی افزود: کاشت ۲۵ هزار نهال و توزیع ۳ هزار نهال رایگان توسط شهرداری‌ها در دست اقدام است و امروز نیز در پایان خطبه‌های نماز جمعه نهال رایگان به نمازگزاران از سوی واحد فضای سبز شهرداری‌ها اهدا خواهد شد.

کد خبر 5162294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha