۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

جانشین فرمانده ناجا:

شعار نیروی انتظامی در سال۱۴۰۰سیر تکامل پلیس در تحول وتحول موثراست

شعار نیروی انتظامی در سال۱۴۰۰سیر تکامل پلیس در تحول وتحول موثراست

زنجان-جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی محور جامعه و تکیه گاه مردم است گفت: شعار نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ سیر تکامل پلیس در تحول و تحول موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی عصر پنج شنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و اعیاد شعبانیه و سال جدید از تلاش های کارکنان انتظامی استان زنجان که اقدامات قابل توجهی در حوزه های مختلف ماموریتی قدردانی کرد.

وی با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی در سال جدید گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال ۱۴۰۰ (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، نیروی انتظامی تحولات اساسی در فرهنگ سازمانی و فردی جاری وساری خواهد کرد.

رضایی با تاکید بر مثبت گرایی، انضباط گرایی و انظباط بخشی در برنامه های سال جدید ناجا عنوان داشت: نیروی انتظامی محور جامعه و تکیه گاه مردم است وباید محکم و سالم باشد.

جانشین فرمانده ناجا بر اقتدار توام با مهربانی در ماموریت ها تاکید و اظهار داشت: باید با دشمنان و مجرمان مقتدرانه رفتار و با شهروندان و مردم مهربانانه و محترمانه عمل کنیم.

رضایی تحول دیگر نیروی انتظامی در سال جدید را تحول در روند مدیریتی بیان و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نیرویی چند وجهی است و درحوزه های مختلف نظامی، دفاعی، انتظامی و اجتماعی با همه بخش های جامعه سرو کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه تحول مدیریتی در زمینه توزیع منابع نیروی انسانی، دوره های آموزشی و… بازنگری خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا یکی دیگر از تحولات نیروی انتظامی در سال جدید را تحول در ارتباطات و تعامل بیان و تصریح کرد: باید در درون سازمان در زمینه مانع زدایی ها به همتا پروری و جوان گرایی به مفهوم کارکردن به معنای واقعی کلمه تحول ایجاد کنیم.

نیروی انتظامی صرفاً مدیون نظام و رهبری و خانواده معظم شهدا و مردم است

رضایی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی صرفاً مدیون نظام و رهبری و خانواده معظم شهدا و مردم است، گفت: باید در کاهش جرایم و آسیب ها مسئول سازی کنیم.

وی بر تحول در نگاه اقتداری، هوشیاری و مهربانی پلیس در انجام ماموریت ها در سال جدید تاکید کرد وگفت: براساس نظر سنجی ها نیروی انتظامی در بین مردم عزیز، مقبول و با کرامت است.

رضایی بر استمرار آموزش ها در یگان های مختلف نیروی انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد: تحول در روشها، منش ها، انتصابات، کارگزینی، ارزیابی ها، ارزش یابی ها، اعزام به ماموریت هاو … داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناجا شعار نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ را سیر تکامل پلیس در تحول و تحول موثر دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال مقابله با قاچاق کالا که یکی از موانع جدی تولید است به صورت جد پیگیری و تلاش خواهد شد.

رضایی از تلاش های سردار "رحیم جهانبخش" فرمانده انتظامی استان و همه کارکنان انتظامی استان که تلاش مضاعفی در زمینه های مختلف ماموریتی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5179220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha