۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

محمدحسنی در مراسم سالگرد شهید صیاد:

رسالت ما ترویج افکار و مکتب شهید صیادشیرازی است

رسالت ما ترویج افکار و مکتب شهید صیادشیرازی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از بزرگترین رسالت‌های ما روحانیون ترویج ایده‌ها، افکار، جهان‌بینی و مکتب شهید صیاد شیرازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی ظهر امروز(شنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مسجد امام خمینی(ره) ستاد کل ارتش برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر محمد محمودی معاون اجرائی ارتش، حجت‌الاسلام صنعت‌پور رئیس سازمان عقیدتی ستاد ارتش، امیر تقی‌خانی معاون فرهنگی و سخنگوی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان و کارکنان ارتش حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمد حسنی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی مایه مباهات امت اسلامی است، گفت: شهدا خود را وقف در راه خدا کردند تا جهاد آنها ختم به شهادت شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: مجاهد حقیقی کسی است که به سمت شهادت برود و از شهادت در راه خدا استقبال کرده و در آرزوی شهادت نفس بکشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از روشن ترین و کامل‌ترین مصداق مجاهد در راه خدا شهید صیاد شیرازی است و برابر وصیت‌نامه این شهید بزرگوار، احساس می‌کرد که اگر عاقبت او ختم به شهادت نشود ناکام از دنیا رفته بنابراین به شدت عاشق شهادت بود.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: شهید صیاد شیرازی شایسته شهادت بود و خداوند به او لیاقت شهید شدن را عنایت کرده بود. دنیای شهید صیاد شیرازی دنیای جهاد و شهادت بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی شیفته شهادت بود و به کمتر از شهادت قانع نبود، ادامه داد: فضای شهادت با جنگ تحمیلی بوجود آمد و شهید صیاد شیرازی دوران دفاع مقدس را وقف حفظ و صیانت از ایران اسلامی کرد. جنس این شهید آسمانی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بوسه فرمانده معظم کل قوا بر تابوت شهید صیاد شیرازی  مُهر تاییدی بر کارنامه سرشار از روحیه جهادی در قبل و پس از انقلاب این شهید عزیزمان بود و مقام معظم رهبری فرمودند که ما جز خیر از شهید صیاد شیرازی ندیدیم.

وی با بیان اینکه  شهید صیاد شیرازی متعلق به همه ملت و فرهنگ تعالی بخش اسلام ناب است، گفت: شهید صیاد شیرازی صاحب مرام و مکتب بود.  یکی از بزرگترین رسالت های ما روحانیون ترویج ایده ها، افکار، جهان‌بینی و مکتب شهید صیاد شیرازی است.

کد خبر 5185607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha