۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

استاندار ایلام:

شیب تند بستری های کرونا در استان ایلام نگران کننده است

شیب تند بستری های کرونا در استان ایلام نگران کننده است

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه شیب تند بستری های کرونا در استان ایلام نگران کننده است، گفت: موج چهارم کرونا در استان با شدت در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر شنبه در شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اعلام این مطلب که وضعیت استان از حیث شیوع کرونا اصلاً خوب نیست، بیان کرد: در شرایط ۱۰ روزه قرنطینه و محدودیت‌ها می‌توان با همراهی بخش‌های مختلف اداری، اصناف و مردم تا حدودی موج خطرناک بستری‌ها را در استان کاهش داد.

وی با گلایه شدید از گزارشاتی مبنی بر حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی که به واسطه دورکاری در شرایط قرمز و نارنجی، در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی مشاهده شده‌اند، ضمن این کار، از اهالی رسانه خواست در صورت مشاهده خبری و اطلاع رسانی کنند.

نوذری در بخش دیگری از سخنان خود، شیب تند بستری‌ها در استان را یک حالت هشدار خواند و تصریح کرد: موج چهارم کرونا در استان با شدت در حال گسترش است و باید دستگاه‌های مسئول جهادی پای کار باشند.

نوذری فعالیت کبابی‌های شباب و مهدی آباد که با حضور مشتری‌ها سرو غذا دارند را ممنوع اعلام کرد و از ارگان‌ها و ادارات مختلف مانند ورزش و جوانان اتحادیه‌ها و میراث فرهنگی خواست تا نظارت‌های خود را برای پایبندی متصدیان تحت مسئولیت خود را افزایش دهند.

وی همچنین از شهردار ایلام و شهرداران استان خواست با نقش آفرینی بیشتر پای کار مقابله با کرونا در این شرایط حساس باشند.

استاندار ایلام همچنین از سپاه و هلال احمر استان خواست تا با همکاری سایر بخش‌ها نسبت به مقدمات راه اندازی نقاهتگاه در شهرستان‌های ایلام، آبدانان و دهلران اقدام فوری انجام دهند.

وی همچنین شرایط شهرستان آبدانان را به شدت پرخطر خواند و خواهان همت مردم و مسئولان برای تثبیت شرایط منطقه شد.

کد خبر 5185828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha