۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰

صالحی:

اقدام علیه مرکز نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های ایران است

اقدام علیه مرکز نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های ایران است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدام (بامداد امروز) علیه مرکز غنی سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ️صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حادثه صبح امروز در سایت نطنز گفت: اقدام (بامداد امروز) علیه مرکز غنی سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای است.

وی ادامه داد: این اقدام همچنین نشان دهنده ناکامی مخالفان مذاکرات ایران برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه بر ضرورت بر خورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای تاکید می‌کند.

صالحی در ادامه تاکید کرد: ایران همچنین حق خود را برای اقدام علیه عاملان و آمران و مباشران محفوظ می‌داند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنین برای ناکام گذاشتن چنین تحرکات مذبوحانه‌ای، با جدیت گسترش صنعت هسته‌ای و تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه را پیگیری می‌کند.

کد خبر 5186778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      4 0
      به جای حرفه‌ای تکراری وبی فایده نتایج مهم‌تری هم می توانید بگیرید مثل این که امنیت تاسیسات ضعیف است وبراحتی در آن به فاصله کوتاهی خرابکاری می شود۲-از یک سوراخ وبا یک روش چندین مرتبه گزیده می شوید بدون آنکه گزیدگی اول سامان بدهید
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 1
      اقدام در نطنز نشاندهنده نفوذ مزدوران و خائنان دولت روحانی به سایت نطنز است ، وقتی اعضای تیم مذاکره کننده قرارداد ننگین برجام ، مامور سیا و انگلیس باشند ، حتما دوستانشان را به مدد روحانی به نطنز نفوذ داده اند
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      5 0
      نشان دهنده بی در و پیکر بودن امنیتی مرکز نطنز هم است اینجا شده گاراژ هر کی هر کی انگار! هر وقت رژیم صهیونیستی اراده می کنه یک ناامنی اونجا می زنه ...
    • AE ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 0
      اتفاقا ، مهر تاییدی بر تفکر ساده لوحانه شما ، نسبت به دشمنان قسم خوزده این ملت است . متاسفانه هیچ دردی ندارید و هیچ شهیدی ندادید و آه مردم و یتیمان شهدا ، شما را خانمانسوز خواهد نمود . کوچکترین حرف شنوی هم از رهبر این ملت ندارید .
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      پس امنیت کجاست. یعنی بخ این اسانی قابل نفوذ هست. دروازه شهر هست هرکسی بخواد بیاد و بره؟