۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

فرماندار فیروزآباد:

تعهد مبنای پاسخگویی مسئولین باشد

تعهد مبنای پاسخگویی مسئولین باشد

فیروزآباد- فرماندار فیروزآباد با اشاره به اینکه تعهد مبنای پاسخگویی مسئولین باشد، گفت: ارائه خدمات به مردم در تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اولویت اصلی مدیران و کارکنان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آرگیو روز جمعه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره خدمات کشاورزی شهرستان فیروزآباد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای خدمت به مردم وظیفه اصلی همه مسئولان است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک امانت الهی است، افزود: باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم این امانت را به درستی حفظ کرده و به مسئولان بعدی واگذار کنیم.

حسین آرگیو بیان داشت: تعهد باید مبنای پاسخگویی مسئولین و خدمات رسانی به مردم نیز در اولویت کاری مدیران قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد عمومی را اصلی ترین سرمایه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: باید کوشش کنیم تا ضمن حفظ اعتماد مردم و پابرجاماندن آن، شاهد رشد شاخص‌ها در بخش‌های مختلف باشیم.

فرماندار فیروزآباد، همچنین از بخش کشاورزی بعنوان بخش عظیم اقتصاد ملی یاد و تصریح کرد: کشاورزی به عنوان بخشی عظیم در اقتصاد ملی می‌تواند با تکثیر و تولید نقش قابل توجهی در ارزآوری، صادرات، اشتغال و امنیت در درآمد ملی داشته باشد.

آرگیو گفت: کشاورزان ثابت کرده اند، بهره وری اگر با دانش همراه و هنرمندانه با آب و خاک رفتار شود، افزایش بهره وری محصول را به دنبال خواهد داشت.

وی خطاب به مسئولان بخش کشاورزی فیروزآباد ابراز داشت: آنچه رسالت شماست، تصمیم گیری خردمندانه و مطابق با منافع نظام و اجرای کارشناسانه و خردمندانه تصمیمات است تا مصالح نظام و مردم تأمین شود.

توزیع ۲ هزار تن خوراک دام و ۱۸ هزارتن انواع نهاده‌های کشاورزی در فیروزآباد

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی فیروز آباد با اشاره به بخشی از عملکرد توزیع نهاده‌ها در فیروز آباد اظهار داشت: توزیع نهاده دامی بر اساس دو سامانه الکترونیکی برای دامداران و مرغداران صنعتی از طریق بازارگاه و برای دامداران روستایی و عشایری از طریق سامانه سپند توزیع می‌شود.

وی افزود: در سامانه بازارگاه نهاده‌هایی مانند جو، سویا و ذرت تخصیص و توزیع و سامانه سپند تاکنون انواع خوراک دام پرواری و شیری در اختیار دامداران قرار داده می‌شود که در سال پیش با برنامه ریزی و پی گیری های انجام شده قریب به ۸ هزار تن جو، ذرت وسویا و بیش از ۲ هزار تن خوراک دام پرواری و شیری توزیع شده است.

سید کاظم موسوی ادامه داد: در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ بیش ۱۰ هزار تن نهاده‌های کشاورزی از قبیل بذر، انواع کودهای شیمیایی و بویژه اوره از طریق سامانه برکت توزیع شده است.

دبیر شورای کشاورزی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: همچنین در سال ۹۹ جهت نظارت و شفاف سازی در فرایند توزیع از ۳ سامانه رونمایی و براساس این سه سامانه درشهرستان توزیع انجام شده که رضایت نسبی بهره برداران را به همراه داشته است.

در پایان این آئین از تلاش‌ها و زحمات علی اکبر قهرمانی تقدیر و نجف سرداری به عنوان رئیس جدید اداره خدمات کشاورزی شهرستان فیروزآباد معرفی شد.

کد خبر 5190449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha