۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۴۱

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

استفاده از دانش روز لازمه ایجاد پلیس مقتدر است

استفاده از دانش روز لازمه ایجاد پلیس مقتدر است

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی استفاده از دانش روز را لازمه ایجاد پلیس مقتدر دانست و گفت: تمام مأموریت‌های پلیسی باید هوشمندانه، با ظرافت و بر اساس دانش روز انجام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید مطهری زاده صبح سه شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ناجا در بسیاری از موضوعات و چالش‌های اجتماعی جامعه وجود دارد و با توجه به اینکه وظیفه برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد لازم است تا تمام اقدامات خود را علمی و بر اساس پژوهش و دانش روز انجام دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی با تمام توان در موضوعات اجتماعی و انتظامی با دانشگاه در تعامل و همکاری است، گفت: ما امروز نیازمند استفاده از پتانسیل و ظرفیت دانشگاه‌ها در اجرای مأموریت‌های خود هستیم.

وی با اشاره به تفاوت‌های پلیس امروز و گذشته، افزود: امروز در سطوح مختلف پلیس، تحصیلات و دانش بسیار مطلوبی وجود دارد و سازمان نیز به این مهم به درستی توجه ویژه‌ای دارد.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه استفاده از دانش روز و موضوعات علمی، لازمه پلیس مقتدر است، بیان کرد: تمام مأموریت‌های پلیسی باید هوشمندانه، با ظرافت و بر اساس دانش روز انجام باشد.

همکاری دانشگاه و پلیس ارتقا یابد

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز نقش نیروی انتظامی در جامعه یک نقش بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بین دانشگاه و نیروی انتظامی یک ارتباط بسیار پایدار است، افزود: ارتباط پلیس در همکاری با دانشگاه در رابطه با موضوعات علمی و آموزشی به عنوان یک الگو در بین سایر دستگاه‌ها قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه همواره زمینه تداوم و ارتقا این همکاری‌ها فراهم است، گفت: دانشگاه‌های استان با تمام توان در رابطه با نقش آفرینی اجتماعی، این آمادگی را دارند تا در راستای ارتقا این همکاری‌ها گام بردارند.

کد خبر 5193455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha