۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

مدیرکل بازرسی استان بوشهر:

تعامل دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی استان بوشهر افزایش یابد

تعامل دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی استان بوشهر افزایش یابد

بوشهر- مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق شهبازی صبح چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه بوشهر اظهار داشت: امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است و همه باید در راستای تحقق این شعار حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات بدون هزینه مالی قابل رفع هستند، تصریح کرد: هر چند برخی رفع مشکلات نیازمند تأمین اعتبار است ولی بسیاری از مشکلات بدون هزینه مالی قابل رفع هستند و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و بیان داشت: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای رفع مشکلات آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

شهبازی افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری رفع کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل و همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید و مسائل و مشکلات این شرکت‌ها را بررسی کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این بازدید خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شد.

مدیران شرکت‌ها نیز در این بازدید به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند که مدیرکل بازرسی استان بوشهر وعده رسیدگی و رفع مشکلات را داد.

کد خبر 5215889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha