۵ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۴

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان:

روابط عمومی‌های استان سمنان آموزشی‌های تخصصی می‌بینند

روابط عمومی‌های استان سمنان آموزشی‌های تخصصی می‌بینند

سمنان- مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و رابطین خبری دفاتر کل، در راستای توانمند سازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی در نشست صبح چهارشنبه با حضور روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه منزلت و شأن روابط عمومی و ارتقا جایگاه آن از اولویت‌های اصلی ما در برنامه‌های آینده است، ابراز کرد: روابط عمومی به واسطه جایگاه ویژه آن، باید به عنوان یک دفتر مستقل در استانداری شناخته شود و به تبع آن در فرمانداری‌ها و مجموعه استان نیز اقدامات حمایتی و تقویت جایگاهی در حوزه روابط عمومی‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ارتقا جایگاه روابط عمومی بیش از اینکه وابسته به مقام‌های بالا دستی باشد، توسط خود مدیران و مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی تأثیر می‌پذیرد، افزود: توانمندی، حرفه‌ای بودن، پیگیری شفاف مسائل، جلب اعتماد مخاطبان و تبدیل شدن به پل ارتباطی بین دستگاه و مخاطبان از مجموعه مولفه‌هایی است که می‌تواند در راستای ارتقا جایگاه روابط عمومی، توسط خود مدیران و مسئولان روابط عمومی مَد نظر قرار گیرد.

تلاش برای اطلاع رسانی

دبیر شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با بیان اینکه روابط عمومی نباید جانب داری فعالیت‌ها را انتقال دهد، بلکه واقع‌بینانه بدون تحریف و پنهان کاری، امور را به اطلاع مخاطبان برساند، ابراز کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و رابطان خبری دفاتر کل، در راستای توانمند سازی این افراد با یک برنامه مدون در دستور کار قرار داشته باشد.

شریفی با بیان اینکه ارتباط و تعامل با مجموعه روابط عمومی استانداری توسط مسئولان فرمانداری‌ها و رابطین خبر استانداری بیش از پیش به منظور دستیابی به موفقیت بیشتر تقویت شود، گفت: فرمانداران نسبت به تجهیز امکانات مورد نیاز واحد روابط عمومی فرمانداری‌ها با پیش بینی اعتبارات مورد نیاز، اقدام کنند.

ارتقای جایگاه روابط عمومی

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه طی دو سال گذشته، تغییرات خوبی در عرصه روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌های تابعه در راستای ارتقا جایگاه این واحد به وجود آمده است، گفت: برخی فرمانداری‌ها نواقص و کمبودهایی در خصوص اقدامات در حوزه واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی دارند که با جدیت و تلاش و همت مضاعف مسئولان این فرمانداری‌ها، شاهد تغییر در رویه فعلی باشیم.

حجت الله یحیایی با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری‌ها، هویت مهم‌ترین دستگاه سیاسی در شهرستان‌ها هستند که باید پیشتاز در امور اطلاع رسانی شفاف، دقیق و جامع باشند، گفت: ما وظیفه داریم تا خدمات نظام و فعالیت‌های دولت را تا آخرین روز فعالیت دولت، اطلاع رسانی کنیم.

کد خبر 5220904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha