۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

دعوت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مشارکت فعال در انتخابات

دعوت رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مشارکت فعال در انتخابات

رئیس دانشگاه علمی کاربردی در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و مردم ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم عزیز ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

وی در این پیام اعلام کرد: با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران عزیز، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و هشیار ایران می‌خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده‌ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت مقتدر و کشوری آباد و توسعه یافته را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از نامزدهای ریاست جمهوری نیز توقع داریم برنامه‌ها و راهکارهای عملی خود را برای برون رفت از مشکل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفرینی اعلام فرمایند و برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی مردم و جوانان عزیز کشور در این زمینه اعلام نظر کنند.

کد خبر 5233617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha