۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۴۲

در راستای اجرای طرح حامیان سلامت؛

۱۵۰ نفر از اعضای هلال‌احمر استان سمنان در شعب اخذ رأی حضور دارند

۱۵۰ نفر از اعضای هلال‌احمر استان سمنان در شعب اخذ رأی حضور دارند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از اجرای طرح حامیان سلامت در شعب اخذ رأی سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵۰ نفر از اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر حضور دارند.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر با هماهنگی وزارت کشور نسبت به استقرار اعضای جوان خود در شعب اخذ رأی برای اجرای طرح حامیان سلامت اقدام کرده است، ابراز داشت: این طرح در استان سمنان نیز به اجرا درآمده است.

وی بابیان اینکه ۱۵۰ نفر از اعضای هلال‌احمر استان سمنان در شعب اخذ رأی حضور دارند، افزود: این افراد در راستای رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا فعالیت دارند و رأی‌دهندگان را مورد پایش قرار می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه حضور این افراد برای بهبود فرایند اخذ رأی برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: وظیفه این اعضا غربالگری بیماری کرونا و توصیه‌های بهداشتی برای رأی‌دهندگان است.

محمدخانی بابیان اینکه این طرح از ابتدای شروع رأی‌گیری آغاز و تا پایان آن ادامه می‌یابد، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با فرمانداری‌های استان صورت گرفته و این افراد تا پایان روز انتخابات در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت.

کد خبر 5238416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha