۵ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

تزریق ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون در کرمانشاه

تزریق ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون در کرمانشاه خبر داد.

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت عدم واردات واکسن فرایند واکسیناسیون در کشور و استان کرمانشاه با وقفه کوتاه همراه شد اما از روزهای گذشته با وارد شدن واکسن به استان این روند مجدد از سر گرفته شد.

وی افزود: در روزهای گذشته بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا با اولویت افرادی که دز نخست واکسن را دریافت کرده‌اند تزریق شده است و این تعداد در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به مجموع واکسن تزریق شده در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۵ هزار دز واکسن کرونا مطابق با دستورالعمل‌های وزرات بهداشت در استان کرمانشاه تزریق شده است.

مرادی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید توسط مردم ادامه پیدا کند، گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی به علت عدم واکسیناسیون تمام افراد و گروه‌های سنی جامعه باید به صورت جدی رعایت شود زیرا نتایج کلی واکسن و تأثیرات آن در دسترس نیست.

وی با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه بیان کرد: تعداد موارد ابتلاء به ویروس کرونا در جنوب و جنوب شرق کشور در حال افزایش است و باید برای مقابله با موج جدید کرونا در استان کرمانشاه آماده باشیم.

کد خبر 5244737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha