۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

آغاز دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان

آغاز دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان

دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان از روز جمعه ۱۱ تیر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران با اعلام خبر فعالیت مجدد قرارگاه جهادی تئاتر کودک از روز جمعه ۱۱ تیر جزییات این برنامه را تشریح کرد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی در خور و مناسب به تمام اقشار جزو وظایف ماست و بر همین اساس دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوان شکل خواهد گرفت.

رییس پردیس تئاتر تهران درباره این برنامه توضیح داد: این برنامه با هدف بسط و توسعه عدالت فرهنگی و بالا بردن سرانه اجرای نمایش در مناطق کم برخوردار شهر تهران، تقویت روحیه و فرهنگ کار جهادی، افزایش روحیه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان و افزایش توجه عمومی کودکان و نوجوانان به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

این هنرمند عرصه تئاتر در ارتباط با نحوه اجرای این برنامه بیان کرد: تعداد اجراها ۷ اجرا در روزهای جمعه هر هفته تا ۱۵ مرداد ماه است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود و مکان نخستین اجرا در روستای محمودآباد از توابع شهرستان ری در منطقه پارک سنگی خواهد بود.

عالم بخش ادامه داد: اجرای نمایش های کودک با موضوعات مختلف، نمایش عروسکی، قصه‌گویی، مسابقه و اهدای جوایز بخش های مختلف این برنامه در عصر آدینه‌های تابستان ۱۴۰۰ است.

وی در پایان عنوان کرد: این برنامه با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، شرکت تهران گشت ارغوانی و دهیاری ها و جمع کثیری از هنرمندان متعهد برگزار می‌شود و گزارش های مربوط به این اجراها به صورت منظم در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

کد خبر 5247816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha