۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

فرمانده سپاه روح الله:

نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه برجسته و ماندگار است

نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه برجسته و ماندگار است

اراک- فرمانده سپاه روح الله گفت: نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ویژه روحانیون معظم که با روحیه جهادی خدمت می‌کنند در حفظ و صیانت از نهاد سپاه برجسته و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اظهار کرد: مدیریت در سپاه پاسداران بر اساس ایمان، تقوا، ولایت‌پذیری و عمل انقلابی است بنابر این پاسداران مظهر واقعی سرباز اسلام، ولایت و انقلاب هستند.

وی فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران را تقویت معنویت، بصیرت انقلابی و روحیه جهادی دانست و افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در راستای حفظ و رشد معنویت و ولایتمداری در سپاه صد درصد موفق عمل کرده و نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ویژه روحانیون معظم که با روحیه جهادی خدمت می‌کنند در حفظ و صیانت از نهاد سپاه برجسته و ماندگار است.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: حضرت امام (ره) با تعیین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نهاد سپاه را از آسیب‌های جریانی و فرقه‌ای محافظت کرد و وجود نعمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه به مثابه استمرار دهنده جریان امامت و ولایت در نهاد انقلابی است.

کریمی در تقدیر از معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: برادر عزیز و انقلابی آقای رجبی که از آزادگان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس هستند که با روحیه جهادی و انقلابی همواره در مأموریت‌ها و انجام وظایف موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: برادر نظم آبادی که از پاسداران شایسته و جهادی و انقلابی هستند که سوابق درخشانی دارند که امیدواریم با روحیات دینی، جهادی و انقلابی که از ایشان سراغ داریم مأموریت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه را با قوت دنبال کنند.

در پایان این مراسم از سرهنگ پاسدار حسین رجبی تقدیر و سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله معرفی شد.

کد خبر 5249721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha