۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۹:۵۱

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران:

توقف وسایل نقلیه در میادین و در طول مسیر عبور خودروها ممنوع است

توقف وسایل نقلیه در میادین و در طول مسیر عبور خودروها ممنوع است

ورامین- رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ضمن انتقاد از توقف شبانه وسایل نقلیه در میادین گفت: توقف این وسایل در میادین و در طول مسیر عبور خودروها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی توقف وسایل نقلیه در حریم میادین و همچنین در طول مسیر خطوط عبور ممنوع است و این عمل باعث سد معبر و کندی آمد و شد و تصادف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در ادامه گفت: در بعضی از شهرستان‌های شرق استان تهران تعداد اندکی از شهروندان در روزهای تعطیل و خصوصاً شب‌ها در مسیر عبور میادین توقف و در داخل میدان‌ها تفریح می‌کنند، که این عمل شهروندان برابر قانون تخلف محسوب و ایجاد سد معبر، کندی عبور و مرور و تصادف می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: از مردم شریف و قانونمند شرق استان تهران خواستاریم که به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و برای سلامتی خود و سایر همشهریان عزیز از توقف درون میادین و مسیرهای عبور میادین خودداری و وسایل نقلیه خود را در مکان‌های مجاز متوقف کنند، تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی ضمن تشکر از رانندگان قانونمند تاکید کرد: رانندگانی که از مقررات راهنمایی و رانندگی در این خصوص سرپیچی می‌نمایند اعمال قانون خواهند شد.

کد خبر 5251598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha