۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

رگبار باران و رعد و برق در انتظار البرزی‌ها

رگبار باران و رعد و برق در انتظار البرزی‌ها

کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تا دوشنبه هفته آینده رخداد رگبار گاه شدید به ویژه روز جمعه و رعد و برق متناوب مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و محلی از منطقه البرز مرکزی است

وی ادامه داد: به موجب آن در ساعات عصر و شب تا دوشنبه هفته آینده رخداد رگبار گاه شدید به ویژه روز جمعه و رعد و برق متناوب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5268446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha