۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶

فرماندار رودسر خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۴۹ میلیارد تومانی به شهرستان رودسر

اختصاص اعتبار ۴۹ میلیارد تومانی به شهرستان رودسر

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به رشد خوب اعتبارات این شهرستان به ویژه در بخش تملک و دارایی، گفت: اعتبارات امسال رودسر بیش از ۴۹ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مظفری پیش از ظهر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی رودسر، افزود: بودجه امسال از محل تملک دارایی‌ها با رشد بیش از ۹۹ درصد همراه بوده و به رقم بیش از ۴۹ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی را نشان می‌دهد.

فرماندار رودسر گفت: اعتبارات محرومیت زدایی باید رقم مناسبی داشته باشد تا بتوانیم روند توسعه را با شتاب بیشتری دنبال کنیم و این اعتبارات بیشتر در حوزه آب و راه روستایی است.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام دولت در آخرین روزهای خدمت برای توزیع اعتبارات، تصریح کرد: امیدوارم با همت مدیران، خدمات خوب و شایسته ای در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها ارائه شود.

فرماندار رودسر تصریح کرد: اعتبارات امسال برای مدیرانی که بودجه سال گذشته را جذب نکرده اند صفر خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی و مدیریت مناسب در زمینه حل مشکلات مناطق محروم به ویژه بخش رحیم آباد، افزود: انتظار می‌رود با جدیت روند محرومیت زدایی را در بخش رحیم آباد به ویژه در حوزه راه و آب روستایی پیگیری شود.

لزوم تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر برای رودسر

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودسر در این نشست با بیان اینکه توزیع اعتبارات یک ماه طول خواهد کشید، افزود: آنچه برای همه بسیار حائز اهمیت است پیگیری جذب اعتبارات است.

مهدی خلقی با اشاره به پیش بینی تخصیص ۸۳ درصدی اعتبارات، تأکید کرد: موظف هستیم برای جذب تخصیص بیشتر تلاش مضاعفی انجام دهیم.

وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر مدیران شهرستانی برای جذب اعتبارات از ادارات تابعه استانی خود، افزود: نباید در جذب اعتبارات کوتاهی انجام شود. میزان رضایتمندی مردم را با انجام کارهای عمرانی و ماندگار افزایش دهیم.

کد خبر 5270222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha