۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

تزریق روزانه ۲۶۰ دوز واکسن برای شاغلین در مدارس دماوند

تزریق روزانه ۲۶۰ دوز واکسن برای شاغلین در مدارس دماوند

دماوند- رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند از آغاز واکسیناسیون برای ۱۴۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: روزانه ۲۶۰ دوز واکسن برای شاغلین در مدارس دماوند تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد پور فتحی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۱۴۰۰ نفر فرهنگی که در ابتدای مهرماه با بازگشایی مدارس وارد کلاس‌ها باید بشوند، واکسینه می‌شوند و این واکسیناسیون برای همه معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی خواهد بود.

پور فتحی گفت: مربیان مراکز پیش دبستانی نیز واکسینه می‌شوند و هر کسی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت دارد نوبت اول واکسن را دریافت خواهد کرد و نوبت‌دهی فرهنگیان را در اولویت واکسینه است و فضای مناسبی برای واکسن در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: انشالله از امروز تا یکشنبه هفته آتی نوبت اول واکسیناسیون به پایان خواهد رسید تا نوبت دوم آن در شهریورماه انجام شود و با این اقدام فرهنگیان برای سال تحصیلی آماده شده و تعداد کاربران را جهت تسریع در اجرای این امر افزایش داده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش دماوند بیان داشت: نوع واکسن برای معلمان و فرهنگیان، از نوع «برکت» و «سینوفارم» است و روزانه ۲۶۰ نفر از شاغلان در مدارس دماوند دوز اول واکسن را دریافت می‌کنند و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در جهت انجام این امر نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

کد خبر 5271259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha