۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰

اعلام ویژه برنامه های ایام محرم و صفر در صدا و سیمای فارس

اعلام ویژه برنامه های ایام محرم و صفر در صدا و سیمای فارس

شیراز - ویژه برنامه های ایام محرم و صفر صدا و سیمای مرکز فارس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون سیمای شبکه فارس گفت: در حوزه سیما ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، شیرخوارگان حسینی، مسیر عاشقی، احلی من العسل، شهادت امام زین العابدین و عزاداری محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

علیرضا باغبان منش افزود: این ویژه برنامه‌ها در ایام ماه محرم و صفر ساعت ۱۰ پخش خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌های روزانه شبکه فارس هم با حال و هوای محرم و صفر تلاش می‌کند عزاداری سالار شهیدان را به بهترین نحو پوشش دهد.

معاون صدای شبکه فارس گفت: در دهه اول محرم دو ویژه برنامه تکیه رادیو ساعت ۱۸:۴۵ و شب‌های محرم ساعت ۲۳ هر شب به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی افزود: ویژه برنامه‌های لب تشنگان عشق، محرم در روستا، ردیف ارادت، دل آوا، کتابستان، کوچه مهتاب، قافیه‌های سرخ و شعری برای خورشید در شب و روز دهه اول محرم از رادیو فارس پخش می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های روزانه رادیو فارس هم با بخش‌های متناسب این ایام به روی آنتن می‌رود.

معاون خبر شبکه فارس هم گفت: بخش‌های خبری صداوسیمای فارس با پخش گزارش‌های مناسبتی ایام محرم و صفر و تبیین ویژگی‌های قیام امام حسین علیه السلام تلاش می‌کند در زمینه آگاهی بخشی به مخاطبان قدم بردارد.

ابوالحسن کرمی افزود: پخش آئین‌های عزاداری و سوگواری و سنت‌های حسنه مردم مناطق مختلف استان فارس در ایام محرم و صفر بوسیله ارتباط زنده با شهرستان‌ها و گزارش‌های تولیدی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده معاونت خبر شبکه استانی فارس است.

وی گفت: با توجه به اینکه هر روز ایام محرم بنام یکی از شهدای کربلا نامگذاری شده در بخش‌های خبری بطور ویژه به روایت رشادت‌های این شهدا پرداخته می‌شود.

معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: در ایام محرم و صفر فضای مجازی مرکز فارس با تولید پادکست روزشمار محرم و برگزاری پویش سلام بر حسین علیه السلام با محوریت ترویج فرهنگ نذورات و اطعام حسینی ویژه مستمندان همراه عزاداران حسینی است.

علی خورشید سوار افزود: تولید بسته‌های ویدئویی شب شعر عاشورا، ایجاد صفحه اختصاصی محرم در وب سایت فارس و پوشش عزاداری‌های محرم در قالب پوستر، عکس نگاشت و تقطیع برنامه‌های سیما از دیگر برنامه‌های حوزه فضای مجازی است.

کد خبر 5276739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha