۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵

رییس پلیس راهور غرب استان تهران خبر داد؛

اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران

اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران

شهریار- رییس پلیس راهور غرب استان تهران از اجرای طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی و پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حامد محمودی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی و پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: دست کاری و مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است.

وی گفت: تعداد معدودی از رانندگان به جهت فرار از تخلفات ارتکابی و اعمال جریمه توسط دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات و مأموران، اقدام به مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود می‌کنند که این امر جرم محسوب می‌شود و با رانندگانی که در پلاک خودروی خود تغییرات ایجاد می‌نمایند، برخورد خواهد شد.

محمودی همچنین در خصوص تخلف شیشه دودی بیان داشت: استفاده از شیشه دودی برای وسایل نقلیه به نحوی که راننده و سرنشینان قابل تشخیص نباشند، ممنوع است که این امر علاوه براینکه سبب کاهش میدان دید راننده به ویژه در شرایط نامساعد جوی و تاریکی هوا می‌شود باعث افزایش تصادفات نیز می‌شوند که برابر جرایم تخلفات راهنمایی و رانندگی مرتکبان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران پیرامون دست آوردهای طرح صابر ۵ خاطرنشان کرد: با اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و شیشه دودی در ۴ روز گذشته، تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه توسط مأموران توقیف و و یک هزار و ۹۱۶ فقره اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 5287584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نازنين IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      سلام تو چالوس زندگي ميكنم پليس راهور شهريار حسن آباد منو جريمه كرده تو تهران، آيا پليس عمدا جريمه مينويسه مگه ميشه آخه همه ي اطلاعات ماشين هم صحيحه ، ميخام از پليس مربوطه شكايت كنم چطور ميتونم كد مامورو پيدا كنم