۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

جواد فروغی مدال‌آور المپیک مهمان «دست در دست» می‌شود

جواد فروغی مدال‌آور المپیک مهمان «دست در دست» می‌شود

کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و جواد فروغی تیرانداز قهرمان المپیک جمعه ۵ شهریور مهمان برنامه شبانه «دست در دست» می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در قسمت جدید «دست در دست» کوروش سلیمانی که بازی در فیلم‌هایی مانند «متولد ماه مهر»، «اتوبوس شب»، «یک گزارش واقعی» و سریال‌هایی مثل «وارش»، «خواب زده»، «بچه مهندس ۴» و… را در کارنامه خود دارد، مهمان برنامه می‌شود.

همچنین دیگر مهمان این برنامه جواد فروغی است که در تیراندازی با تپانچه ۱۰ متر مردان در المپیک تابستانی ۲۰۲۰ مدال طلا گرفت و این نخستین نشان تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک بود. وی در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نیز توانست ۲ مدال برنز را در ۲ رشته مختلف از تیراندازی به دست آورد. این ۲ مهمان امشب با حضور در این برنامه با سیاوش عقدایی مجری برنامه درباره نشر خوبی در جامعه، فعالیت‌های شان و … گفتگویی را رقم می‌زنند.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه ۲ و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 5290268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha