۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر:

زیرساخت‌های مراکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر تقویت می‌شود

زیرساخت‌های مراکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: زیرساخت‌های مراکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی اظهار داشت: توسعه مراکز رشد در استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به احداث مجتمع کارگاهی مرکز رشد شهرستان دشتی به منظور استقرار کارگاه‌های شرکت‌های عضو مرکز رشد اضافه کرد: عملیات ساخت این مرکز در حال حاضر دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر افزود: ساختمان جدید مرکز رشد دشتی شامل فضای دفتری و اداری است و از محل اعتبارات استانی و ملی به سرانجام رسیده و آماده بهره برداری است.

حبیبی بیان کرد: حوزه فعالیت شرکت‌های مرکز رشد دشتی شامل حوزه‌های کشاورزی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، تولید محتوا، عمران، بازی سازی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ شرکت و واحد فناور در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی مستقر است افزود: اعطای تسهیلات ساخت و تولید نمونه اولیه، تسهیلات تجاری‌سازی و سرمایه در گردش صورت از حمله حمایت‌های این مرکز است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر ادامه داد: از دیگر حمایت‌ها می‌توان به آموزش و مشاوره‌های لازم در حوزه کسب و کار، مالکیت فکری، معافیت‌های مالیاتی وگمرکی، حمایت جهت شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، کمک جهت شبکه سازی بین فناوران و نوآوران، تسهیل و کمک جهت اخذ استانداردها، برندسازی و اخذ مجوزهای لازم اشاره کرد.

کد خبر 5293155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha