۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

رئیس سازمان تبلیغات:

استان بوشهر باید به مرجع گردشگری مذهبی تبدیل شود

استان بوشهر باید به مرجع گردشگری مذهبی تبدیل شود

بوشهر- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استان بوشهر باید به مرجع گردشگری مذهبی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر و رونمایی از سند مجمع قرآنیان استان بوشهر اظهار داشت: اگر بخواهیم بسنجیم که آیا توفیقی در تبلیغ صورت گرفته است یا نه، باید روی میزان اثری که بر شاکله جامعه گذاشته شود نگاه کنیم و بررسی شود.

وی اضافه کرد: ریشه و هویت جامعه قرآنی است و در اغلب پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها نیز این امر تأیید شده است و باید انس و نگاه قرآن در جامعه را سنجید و آن را گسترش داد که به خوبی در سند جامع قرآنی به این موضوع پرداخته شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: باید ترقی و ارتقا ترقی‌های جامعه قرآنی مد نظر قرار بگیرد و نخبگان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ قرآنی در بوشهر خالی است ادامه داد: بوشهر اولین پایتخت قرآنی است و باید از این غنیمت استفاده و بهره‌های خوبی برد.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: وجود مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر می‌تواند گردشگری مذهبی را تقویت کند. استان بوشهر باید به مرجع گردشگری مذهبی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: وجود این مجتمع می‌تواند گردشگری مذهبی را در استان بوشهر تقویت کند و استان بوشهر باید به عنوان الگوی گردشگری مذهبی برای استان‌های دیگر نیز باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: فضای مجازی بخشی از فضای امروز را تشکیل می‌دهد که باید حتماً در این مجتمع بزرگ قرآنی دیده شود.

کد خبر 5300456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha