۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

سرلشکر باقری:

شیطنت درمرزها را تحمل نمی‌کنیم/لزوم برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب

شیطنت درمرزها را تحمل نمی‌کنیم/لزوم برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره ماجراجویی گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در شمال عراق هشدار داد و گفت: هیچ شیطنتی را در مرزها تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در شمال عراق و اقلیم کردستان، گفت: مسئولان این اقلیم و دولت عراق باید برای برخورد با این گروهک‌ها اقدام کنند.

وی با هشدار به آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه پایگاه آن‌ها در این منطقه نیز باید جمع و به عنوان کانون ضد انقلاب و سازماندهی آن‌ها استفاده شود، گفت: عملیات‌های ما در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب ادامه خواهد داشت و هیچ گونه شیطنتی را در این مرزها تحمل نمی‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برخورد با این گروهک‌ها حق ماست و منشور سازمان ملل متحد هم این حق را برای ما در نظر گرفته است.

کد خبر 5308155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      مبارزه با تروریست های ضد انقلاب با کمک عراق و ترکیه مؤثرتر خواهد بود، یک نوع سیستم امنیت دسته جمعی برای مبارزه با مخالفین و تروریسم ها با ترکیه و عراق تشکیل دهیم و به صورت مشترک عملیات هایی را علیه ضد انقلاب و تروریسم ها و مخالفین نظام ترکیه مثل پ ک ک انجام دهیم و منطقه را از وجود شوم آنان پاک کنیم