۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهرداری زنجان از کار خود یک روز هم عقب نیفتاد

شهرداری زنجان از کار خود یک روز هم عقب نیفتاد

زنجان-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده و امور شهرداری عقب نیفتاد حتی یک روز وقفه هم در امور ایجاد نشده و با جدیتی که وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو شامگاه دوشنبه در آئین انتخاب شهردار زنجان، گفت: برای بررسی برنامه‌ها آنچه سیاستگذاری شده که ۱۰ محور برای این افراد مشخص شد.

وی اظهار کرد: هفت کاندیدا برنامه خود را تحویل شورا داده و طبق قرعه‌کشی در فرصت دو و نیم ساعته برنامه‌ها ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جمع‌بندی لازم توسط اعضای شورا انجام شده و در فضای مجازی مطرح شد که چرا زنجان در انتخاب شهردار تعلل کرده است.

مرادلو تاکید کرد: هر شهری فرمتی برای انتخاب شهردار داشت و ما نیز روش خودمان را در پیش گرفتیم و طبق قولی که به مردم دادیم، بررسی‌ها در شرایط برابر انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز به جایی رسیدیم که شهردار را در جلسه رسمی و علنی انتخاب کنیم و نفر انتخابی را اعلام کنیم، ابراز داشت: در طول مدتی که ۴۵ روز از شروع دوره ششم می‌گذرد، جلسات و کمیسیون‌های مختلفی برگزار شده است.

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده و امور شهرداری عقب نیفتاد حتی یک روز وقفه هم در امور ایجاد نشده و با جدیتی که وجود داشت کارها تا امروز ادامه داشته است.

مرادلو با بیان اینکه مصوبات به موقع تصویب شود تا با همدلی و وفاق کارها پیش ببرد، گفت: قانون به شورا اجازه داده بود که سرپرست را به مدت سه ماه تعیین کند.

وی با بیان اینکه شورا فراخوان عمومی درباره انتخاب شهردار صادر کرد و ۵۵ نفر از بین شهروندان داوطلب شدند، افزود: پس از پایان فراخوان بررسی‌ها انجام و جلسات بررسی رزومه انجام شد.

رئیس شورای شهر زنجان یاد آور شد: با همکاری خوبی که صورت گرفت، درنهایت پس از بررسی رزومه‌ها به هشت نفر رسیدیم که یک نفر انصراف داد.

کد خبر 5309559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha