۱ مهر ۱۴۰۰، ۸:۰۹

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس مطرح کرد؛

قبض های میلیونی برق در گلستان/مردم توان پرداخت ندارند

قبض های میلیونی برق در گلستان/مردم توان پرداخت ندارند

گرگان- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قطعی مکرر برق در تابستان و گرمای شدید هوا باید در قبض های صادر شده برق تجدید نظر شود زیرا مردم توان پرداخت ندارند.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال قطعی برق در گلستان بسیار زیاد بود که این امر به معیشت مردم ضربه وارد کرده لذا باید هیئت دولت فکری برای کشاورزان و خسارت های به وجود آمده کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم و نمایندگان از این وضعیت بسیار گله مند هستند زیرا خشکسالی و قطعی مکرر برق باعث خسارات فراوان به کشاورزان و همچنین وسایل برقی آنها شده و از طرفی دیگر مردم توان پرداخت این قبض ها را هم ندارند.

نوروزی ادامه داد: کارشناس برای به دست آوردن داده های هواشناسی باید به جای رفتن به دهنه زرین گل، درازنو و محمد آباد کتول به دشت ها و نقاط گرمسیری استان بروند و با توجه به افزایش بیش از حد دما در گلستان باید تعرفه برق استان بر اساس نقاط گرمسیری محاسبه شود.

وی با بیان اینکه گلستان جزء استان های محروم در کشور محسوب می شود، گفت: مردم توان پرداخت چنین قبض هایی را ندارند و باید فکری به حال آنها کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص قرار گرفتن استان در تعرفه گرمسیری و قبض های صادر شده با وزیر صحبت هایی شده که امیدواریم بتوانند راهکاری درست را برنامه ریزی کنند.

کد خبر 5311300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      1 0
      بخدا با اینکه صرفه جویی کردیم و با وجد قطع برق در مرداد که متوسط سه ساعت بود فیش برقم 5 برابر شده سال گذشته 240 هزار تومن امسال بالای یک میلیون.هزنه به دلار و اروپادرامد به ریال ایران