۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر خبرداد؛

مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در «مهرواره اوج»

مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در «مهرواره اوج»

بوشهر- راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر از مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در طرح «مهرواره اوج» خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهرواره اوج مصداق عینی حضور مساجد و مردم خصوصاً ائمه جماعات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در جامعه است.

وی با بیان مطالبی در خصوص نحوه اجرای طرح «مهرواره اوج» در سطح استان بوشهر اضافه کرد: در خصوص مهرواره اوج در گام اول بالغ بر ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر به ندای فرماندهی کل قوا در خصوص اوج گرفتن موازات و همدلی لبیک گفتند.

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر در ادامه سخنان خود ابراز داشت: از مجموع حدود ۳۰۰ امام محله و روستا و پایگاه اجتماعی، بالغ بر ۲۰۰ نفر در این خصوص در نشست‌های حضوری توجیه شدند.

رنجبر ادامه داد: امیدواریم در عملیات مهرواره اوج با محوریت مسجد، مسائل مهم شهرها و روستاها شناسایی و مورد پی‌گیری جدی اهل مسجد قرار بگیرد و بعد از ماه صفر جلسات گعده محور جهت اولویت‌بندی مسائل تشکیل خواهند شد.

وی ارتقا شبکه راهیاری و شبکه امامت و پای کار آوردن مردم جهت حل مسائل مختلف محله‌ها و شهرها را به عنوان یکی از اهداف اجرای طرح «مهرواره اوج» ابراز داشت: بنا داریم شبکه امامت را در این طرح ارتقا دهیم و تمام مساجد استان را پای کار بیاوریم.

کد خبر 5315363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha