۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴

در آمریکا رخ داد؛

۳ کشته و چند زخمی در حادثه تیراندازی در «میلواکی»

۳ کشته و چند زخمی در حادثه تیراندازی در «میلواکی»

پلیس شهر «میلواکی» در آمریکا از حادثه تیراندازی که منجر به کشته شدن سه تن و زخمی شدن افراد دیگر شد، خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، بر اساس گزارش های رسانه های محلی، تیراندازی در شهر «میلواکی» در ایالت «ویسکانسین» در آمریکا، دست کم سه کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت.

حوالی ساعت ۹:۳۰ (به وقت محلی) شب گذشته، پلیس این شهر گزارشی مبنی بر وقوع حادثه تیراندازی دریافت کرد که در آن دو مرد ۳۰ و ۳۶ ساله کشته شده اند. همچنین یک زن و مرد که هر دو ۱۹ ساله هستند نیز در ارتباط با همین حادثه به شدت زخمی شده اند.

بعداً اما اعلام شد که یکی از زخمی ها نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، اما هنوز اعلام نشده که فرد مورد نظر کدامیک از زخمی ها بوده است.

پلیس همچنین سه اسلحه در آن محل حادثه پیدا کرده است اما اطلاعاتی در مورد مظنونان احتمالی در دست نیست.

آزادی حمل سلاح گرم در آمریکا عامل اصلی بروز چنین حوادثی در این کشور است به طوری که روزانه خبرهای متعددی از تیراندازی با سلاح گرم و کشتار در ایالت‌های مختلف این کشور در صدر اخبار رسانه‌ها منتشر می‌شود و این در حالی است که لابی قدرتمند سازندگان اسلحه در آمریکا اجازه نمی دهد تا تغییری در این قانون به وجود بیاید.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، ایالات متحده به تازگی بالاترین افزایش میزان قتل و کشتار را در تاریخ معاصرش ثبت کرده است.

کد خبر 5322240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha