۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد

دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) به محرومیت مناطق کوهستانی استان از جمله بخش چهاردانگه اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی در رسیدگی و محرومیت زدایی مناطق محروم تلاش‌های زیادی به خرج داده است.

وی با اشاره به برنامه احیای جهاد سازندگی از سوی دولت، گفت: باید این سازمان علمی تر و پرشتاب‌تر نسبت به گذشته ایجاد و احیا شود تا به مسائل مناطق محروم از جمله اشتغال توجه اساسی شود.

وی یادآور شد: وقتی خانواده‌های خودکفا باشند بخشی از آبادانی‌ها را محقق می‌کنند از این رو باید نسبت به توسعه صنایع و یا دامداری‌های صنعتی در مناطق روستایی ومحروم اقدام کرد.

امام جمعه ساری مبارزه با فساد را امری مهم دانست و گفت: بخشی از هزینه‌ها به دلیل وجود فساد است و عقب ماندگی‌های عمران و آبادی و مشکلات معیشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه به گردشگری و بومگردی نیاز داریم، گفت: این مسائل نباید به قیمت بی احترامی نسبت به ارزش‌های اسلامی باشد و باید در این زمینه مطالبه گری و فریادگری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه شهید و شهادت همیشه حرف اول را می‌زنند، گفت: آنها را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنیم و اگر مسئولی خواست معامله کند باید همه بایستیم و فریاد زنیم.

وی با تاکید براینکه درباره شهدا باید مطالبه داشته باشیم نه مسامحه و معامله، افزود: باید از نظر حقوقی به دیوان‌های بین المللی شکایت کنیم که چرا صدام بعثی به کشور ما حمله کرد و چرا کشورهای غربی از وی حمایت کردند.

وی گفت: ارزش‌های شهیدان و معنویت باید در جامعه پیاده شود و انسان‌های خائن و نفوذی و جاسوس‌ها کنار گذاشته شوند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه هدف برجام این بود تحریم‌ها لغو شود، گفت: متأسفانه در سه جا کلمه تعلیق در برجام آمده است و مسئولان قبلی نسبت به این مسئله غفلت کردند.

کد خبر 5327569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha