۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

فرماندار بهارستان:

۷۶ درصد از شهروندان بهارستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند

۷۶ درصد از شهروندان بهارستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به تزریق بیش از ۳۶۶ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان گفت: ۷۶ درصد از شهروندان بهارستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت واکسیناسیون در بهارستان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۶۶ هزار دُز واکسن کووید _۱۹ در شهرستان بهارستان تزریق شده است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه از این تعداد ۲۵۸ هزار نفر دز اول و ۱۰۸ هزار دُز دوم را دریافت کرده‌اند گفت: با توجه به احتمال آغاز پیک ششم کرونا امیدواریم شهروندان گرامی با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن کووید ۱۹ را دریافت نمایند تا روزهای بحرانی و نگران کننده باز نگردد.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا بهارستان با اشاره به اینکه همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزام محسوب می‌شود افزود: با وجود انجام واکسیناسیون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک باید همچنان در دستور کار شهروندان و اصناف قرار داشته باشد.

وی عنوان داشت: از همه عزیزان درخواست داریم همچنان از تجمع و دورهمی ها پرهیز کنند تا خدایی ناکرده وارد پیک ششم و بسیاری از محدودیت‌های حاصل از افزایش آمار نشویم.

کد خبر 5329579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha