۹ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۳

نماینده دشتستان:

انتقاد از بی‌عدالتی در حق دشتستان/ شفافیت در شوراها نهادینه شود

انتقاد از بی‌عدالتی در حق دشتستان/ شفافیت در شوراها نهادینه شود

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌عدالتی در حق این شهرستان، گفت: مناطق محروم‌تر شهر برازجان به‌طور ویژه دیده شوند و مورد رسیدگی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: برای حل مسائل و مشکلات شهر برازجان آماده هستیم که با همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان و استان پیگیری و تلاش کنیم.

وی مسئله آب را یکی از موضوعات مهم در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی را برای آب‌شیرین‌کن دشتستان داشته‌ایم و بر اساس وعده مدیران آبفا آب‌شیرین‌کن برازجان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی بی‌عدالتی‌ها در حق شهرستان دشتستان، تصریح کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا این بی‌عدالتی‌ها جبران شود و اجازه ندهیم بی‌عدالتی‌ها در حق شهرستان ادامه یابد.

وی نهادینه شدن شفافیت در شوراها را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از فساد شفافیت است و همه باید مراقب باشیم که این آسیب سراغ هیچ‌یک از ما نیاید و راه حل آن اصلاح ساختارهای فسادزا است.

رضایی با بیان اینکه همه ما دارای اختیاراتی هستیم که با اعتماد مردم این مسئولیت و اختیارات را دریافت کرده‌ایم خاطرنشان کرد: باید طوری کار کنیم که مسئله و حاشیه‌ای برای ما ایجاد نشود و با موفقیت این دوره چهار ساله را طی کنیم.

لزوم رسیدگی به مناطق محروم‌تر برازجان

وی با تاکید بر رسیدگی بهتر و بیشتر به بخش محروم‌تر شهر برازجان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شهر برازجان باید با جدیت دنبال شود. افرادی که آسیب دیده‌اند را باید مانند خانواده خود بدانیم و برای رفع مشکلات آنها تلاش جدی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته ولی باید این کارها توسعه یابد و از تشکل‌های فرهنگی، انقلابی، مذهبی، مساجد و نیز ورزش شهر برازجان حمایت شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت نخبگان شهر برازجان تصریح کرد: بزرگترین دارایی شهرستان دشتستان داشتن افراد متخصص و نخبه و نیروی انسانی توانمند است که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم که در مدیریت‌های استان هم به توانمندی‌های نخبگان دشتستان توجه شود.

کد خبر 5339851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha