۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۵۸

صبح پنجشنبه؛

گلزار شهدای دماوند با حضور استاندار تهران عطر افشانی شد

گلزار شهدای دماوند با حضور استاندار تهران عطر افشانی شد

دماوند- استاندار تهران با سفر به دماوند ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدای این شهرستان از شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح پنجشنبه به همراه حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به شهرستان دماوند سفر کرد.

گفتنی است که استاندار تهران با استقبال مهدی حیدری، فرماندار، سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف دماوند فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه، سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، ذوالفقاری، بخشدار رودهن، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه رودهن و جمعی از مسئولان وارد دماوند شد و با حضور در گلزار شهدای بهشت حضرت رقیه (س) دماوند، ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

بر اساس این گزارش منصوری در دومین بخش از سفر خود به شهرستان دماوند از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی دماوند ۲ بازدید کرد همچنین بازدید از برخی صنایع در دو شهرک صنعتی شهرستان دماوند، بازدید از روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن و همچنین تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، دیدار با خانواده معظم شهدا و بهزیستی از مهم‌ترین بخش‌های سفر استاندار تهران به این شهرستان است.

کد خبر 5349052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha