۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۶

در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

دولت را با رأی به «فیاضی» کمک خواهیم کرد

دولت را با رأی به «فیاضی» کمک خواهیم کرد

نماینده مردم بم گفت: وزیر باید کسی باشد که از لابلای تمام پیشنهادات، خواسته‌ها و مطالبات رأی و نظر صحیح را انتخاب کند؛ من این شایستگی را در آقای فیاضی یافتم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: جمع زیادی از فرهنگیان حمایت و موافقت خود را از فیاضی اعلام کردند. فیاضی برنامه‌های جدی ارائه کرده و نشان داده است که می تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

وی بیان کرد: یکی از موفقیت‌های یک مدیر، فهم درست از مشکلات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها است که فیاضی این ویژگی را دارد، سوابق اجرایی زیادی دارد و فردی تحول‌آفرین است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش باید باور قلبی به اهمیت آموزش و پرورش را داشته باشد که فیاضی این ویژگی را دارد. فرهنگیان مطالبات زیادی دارند و فیاضی توانمندی و شجاعت لازم برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان را دارد.

غضنفرآبادی ادامه داد: رئیس‌جمهور برای باند و جناح خاصی نیامده است و اصلا حاضر نبود وارد عرصه انتخابات شود بلکه علاقه مندان و دلسوزان نظام از او درخواست کردند که وارد عرصه انتخابات شود که پیروز شد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: آیا رئیس‌جمهوری که شب و روز وقت خود را صرف خدمتگزاری برای مردم کرده است، فردی را معرفی می‌کند که از توانمندی کافی برخوردار نیست؟ قطعا رئیس‌جمهور وزیری را برای آموزش و پرورش معرفی کرده است که می‌تواند مطالبات مردم به ویژه فرهنگیان را پاسخ دهد.

وی بیان کرد: شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از نکات برجسته فیاضی است. وی یک طلبه و دانشگاهی موفق است. تخصص، خلاقیت، ابتکار عمل زیادی دارد و فردی مناسب برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است.

غضنفرآبادی افزود: من فیاضی را مناسب این پست یافتم. ما به کارشناسی دولت اعتماد کرده و دولت را کمک می‌کنیم و رأی مثبت را به فیاضی می‌دهیم.

ادامه دارد...

کد خبر 5352321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha