۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه اردبیل:

بسیج و سپاه دو بازوی توانمند در خط مقدم تامین امنیت پایدار هستند

بسیج و سپاه دو بازوی توانمند در خط مقدم تامین امنیت پایدار هستند

اردبیل- فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز با افتخار بسیج و سپاه در خط مقدم تأمین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید علی تدین ظهر جمعه به مناسبت ۵ آذر سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج و سپاه در خط مقدم تأمین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: بسیج در تمام شرایط سخت و دشوار کشور، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و نشان داده است که یک نیروی توانمند در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهاد مقتدر، جهادی و مردمی بسیج، برای دفاع از انقلاب نوپای اسلامی، در همان ابتدای مسیر انقلاب از الطاف خفیفه الهی بوده و جلوه‌ای از حمایت خداوند رئوف از ملت بزرگ ایران است.

تدین افزود: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند که بسیج نقش مهم و قابل توجهی در تحقق پیروزی‌های ملت در دفاع مقدس داشت و این نهاد مقدس با تقدیم هزاران شهید، توانست مکتب مقاومت را خلق کند و امروز کشورهای مسلمان و آزاده، از این مکتب الگو گرفته و جبهه مقاومت را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب تشکیل داده‌اند.

وی گفت: بسیج و سپاه همواره در خط مقدم عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی جهادی به مردم به خصوص در حوادث غیرمترقبه طبیعی مثل سیل و زلزله بوده و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای مهار ویروس کرونا، مجاهدت کرده‌اند.

فرمانده تیم ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان بیان کرد: بسیج و سپاه در سنوات اخیر در تمام صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

تدین ادامه داد: مقابله با تحرکات امنیتی گروهک‌های تروریستی و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن از دیگر برکات نهاد مقدس و مکتبی بسیج و سپاه برای انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی، به خار چشم دشمنان تبدیل و سبب ایجاد وحشت در دل آن‌ها شده است چرا که دشمنان می‌دانند که بسیج همواره در برابر زورگویان و مستکبران با اقتدار تمام ایستاده است.

کد خبر 5354463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha