۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۲۵

تنیس روی میز قهرمانی جهان؛

حریفان پینگ‌پنگ‌بازان ایران در دیدارهای انفرادی و دوبل مشخص شد

حریفان پینگ‌پنگ‌بازان ایران در دیدارهای انفرادی و دوبل مشخص شد

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، حریفان نمایندگان ایران در بخش انفرادی و دوبل این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مراسم قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش مردان و زنان به میزبانی هیوستون آمریکا انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

نوشاد و نیما عالمیان در جدول ۶۴ نفره رقابت های دوبل ابتدا با قرعه استراحت روبرو شدند و در دور دوم باید با برنده دیدار تیم دوبل «الکساندر چن» و «دیوید سرداروگلو» از اتریش و ترکیب دو نفره «امانوئل لبسون» و «الکساندر کاسین» از فرانسه رقابت داشته باشند. رتبه بندی نیما و نوشاد عالمیان در دوبل به ترتیب ۳۸ و ۳۹ است.

در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی جهان که با حضور ۱۲۸ بازیکن برگزار می شود، ابتدا نوشاد عالمیان با رنکینگ ۶۹ با «لیائو چنگ تینگ» از چین تایپه که رنکینگ ۱۱۸ را در اختیار دارد دیدار می کند. نماینده کشورمان در صورت پیروزی با برنده دیدار «کمال آچانتا» از هند و «سدریک» از بلژیک روبرو خواهد شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان در بخش انفرادی با رنکینگ ۱۶۴ به مصاف «پاول پلاتنو» از بلاروس با رنکینگ ۱۲۹ می رود. هدایی در صورت پیروزی در این دیدار با «فان ژندونگ» چینی رقابت خواهد داشت.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان از دوم تا هشتم آذرماه در ایالت تگزاس شهر هیوستون برگزار خواهد شد.

کد خبر 5357632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha