۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

نظم، امید و اخلاق‌مداری شاخصه اصلی بسیجیان است

 نظم، امید و اخلاق‌مداری شاخصه اصلی بسیجیان است

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجی دارای صفا و خلوص نیت بوده و نظم، امید و اخلاق‌مداری شاخصه اصلی بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به بازگویی ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: یک بسیجی یاد خداوند را فراموش نمی‌کند و اهل نماز اول وقت، روزه، قرائت قرآن، مناجات و نماز شب است.

وی با بیان اینکه یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارها را برای رضای خدا انجام می‌دهد، گفت: بسیجیان دنبال تشویقی نیستند و همچون شهدای انقلاب، گمنامی را در انجام کارها ترجیح می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بسیجی انسانی باصفا بوده و قلب ذلالی داشته و دارای روح پرفتوح، با معنویت، با بصیرت، بامعرفت و آگاهی بوده و از زمان خود باخبر و تحلیل سیاسی و معنوی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید سطح خودمان را متناسب با روز ارتقا دهیم، افزود: یک بسیجی دارای شادابی، نشاط و امیدواری است به نحوی که امید را در جامعه تزریق و ایجاد کرده و بر طبل ناامیدی نمی‌کوبد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه یک بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق‌مدار است، تأکید کرد: کسانی که در حوزه بسیج فعالیت دارند، نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کار شلخته، به هم ریخته و بی‌نظم برای مکتب بسیج سزاوار نیست، اظهار کرد: یک بسیجی انسانی با شخصیت است که اهل غیبت و تهمت نیست و وقتی مدیریت جایی را برعهده می‌گیرد باید برای همه الگو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه اخلاق خوش از اصولی است که یک بسیجی باید داشته باشد، عنوان کرد: امیدواریم همه ما در راه بسیج گام برداشته و مجاهد فی سبیل الله باشیم.

کد خبر 5359936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha