۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۸

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی(ره):

معاونت اقتصادی استانداری قزوین به دنبال رفع موانع تولید باشد

معاونت اقتصادی استانداری قزوین به دنبال رفع موانع تولید باشد

قزوین – یک استاد دانشگاه با بیان اینکه انتخاب مدیر بومی باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان شده است گفت: معاون اقتصادی استانداری قزوین به دنبال تسهیل‌گری و رفع موانع تولید باشد.

عین اله کشاورز ترک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی استان و کشور و بنا به مطالعاتی که از سوی اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبرد نگاری سازمان بسیج اساتید استان قزوین صورت گرفته آب و تکمیل پروژه‌های رینگ آب در استان قزوین جزو مهم‌ترین اولویت‌های این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: این امید وجود دارد که با انتصاب خوب در این حوزه شاهد تسریع در تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به انتصاب میثم پیله فروش به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: یکی از مباحثی که باید به طور جدی مورد توجه سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین باشد، جهت دهی شهروندان و مردم در امور اقتصادی استان با استفاده از الگوهای جدید است.

کشاورز تاکید کرد: بدون شک با تسهیل‌گری و کم‌کردن موانع تولید می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک اتفاق خوب در حوزه اقتصادی استان باشیم.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هر زمانی در حوزه اقتصاد با تسهیل‌گری و کم کردن موانع تولید می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک اتفاق خوب در حوزه اقتصادی استان باشیم و این امید وجود دارد که با درایت استاندار و معاونین او شاهد این اتفاق خوب باشیم.

عضو هیئت علمی گروه آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: سرپرست معاونت اقتصادی استانداری باید مبتنی بر سند آمایش استان و اسناد بالادستی و اولویت‌های استان حرکت کند.

وی تصریح کرد: افزایش تعاملات استان با سازمان‌های بالادستی در وزارت خانه‌ها و پیگیری بحث‌هایی از قبیل افزایش بودجه و اعتبارات استان و همچنین جذب اعتبار استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه استان داشته باشد.

کشاورز در پایان یادآور شد: این انتصاب از نیروهای بومی انتخابی هوشمندانه و به نفع استان بود و باعث ایجاد انگیزه و امید در بین جوانان و نخبگان استان شد و امیدواریم در ادامه باز هم شاهد اینگونه انتصابات و استفاده از نیروهای بومی و نخبه باشیم.

کد خبر 5370440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha