۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

معاون سیاسی استانداری بوشهر تأکید کرد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری از کرونا در مدارس بوشهر

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری از کرونا در مدارس بوشهر

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد تا دستورالعمل‌ها به ۱۰۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی ظهر یکشنبه در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش همه‌جانبه گروه‌های مدافع سلامت اکنون وضعیت مناسبی در استان بوشهر حکم‌فرما است.

وی بوشهر از آغاز اجرا طرح مدیریت هوشمند کرونا خبر داد و بیان کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله در همه بخش‌های استان بوشهر اجرایی شده تا دستورالعمل‌های بهداشتی کاملاً رعایت شود.

ایرانی با اشاره به طرح مدیریت هوشمند کرونا تصریح کرد: کارمندی که رعایت نکنند با آنان برخورد اداری می‌شود و ارزشیابی، ارتقا شغلی و دیگر موارد منوط به تزریق واکسن کرونا است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: کسانی که رعایت نکنند از خدمات اداری در بخش‌های مختلف محروم می‌شوند و برخورد با متخلفان جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار نقش مدافعان سلامت در مهار بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: کادر مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، گروه‌های جهادی، نهادهای مختلف و بسیجیان در اجرا طرح شهید سلیمانی نقش ویژه‌ای ایفا کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی افزود: اکنون واکسن کرونا در همه مراکز تجمیعی و پایگاه‌های بهداشت به‌وفور وجود دارد و باید همه آحاد جامعه خود را در برابر بیماری کرونا ایمن کنند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه با مدیریت خوب دست‌اندرکاران، شرایط سخت بیماری کرونا پشت سر گذاشته شد اضافه کرد: ان‌شاءالله باید جمعیت هدف استان بوشهر در دریافت واکسن کرونا به ۹۰ درصد برسد و هرگونه ساده‌انگاری در برابر دستورالعمل‌های بهداشتی سبب تشدید شیوع بیماری می‌شود.

کد خبر 5373760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha