۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۸

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد؛

آزادسازی ۶۶ هکتار اراضی تصرف شده منابع طبیعی کرمانشاه طی سال جاری

آزادسازی ۶۶ هکتار اراضی تصرف شده منابع طبیعی کرمانشاه طی سال جاری

کرمانشاه- جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه از آزادسازی ۶۶ هکتار اراضی تصرف شده منابع طبیعی کرمانشاه طی سال جاری خبر داد.

فرشید سنجری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری ۸۴ فقره پرونده اراضی تصرف شده به مساحت ۶۶ هکتار با اجرای حکم خلع ید از تصرف‌کنندگان پس گرفته شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳۲ فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی منابع طبیعی با استناد به ماده ۵۵ با مساحت ۱۷۷ هکتار به مراجع قضائی برای اجرای حکم خلع ید ارجاع شده است.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی تصریح کرد: در خصوص حفاظت از اراضی منابع طبیعی در برابر تغییر کاربری‌های بدون ضابطه اقداماتی گوناگونی برای مقابله با متخلفین صورت گرفته است.

سنجری بیان کرد: ۲۵ دستگاه خودرو برای گشت‌های مستمر در اراضی ملی به همراه تیم‌های حفاظتی شامل ۶۳ نفر نیروی انسانی روزانه در شهرستان کرمانشاه در حال گشت و مراقبت برای منع تصرف اراضی منابع طبیعی توسط افراد سودجو هستند.

وی با اشاره به سایر اقداماتی که برای مراقبت از اراضی منابع طبیعی استان کرمانشاه انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: استفاده از پهباد، گشت هوایی و عکس‌های ماهواره‌ای در راستای هوشمندسازی نظارت و مراقبت از عرصه و رصد اراضی منابع طبیعی انجام می‌شود.

کد خبر 5375664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha